АКАДЕМИК ЛИЦЕЙ ВА УНИВЕРСИТЕТЛАРДА МАТЕМАТИКАНИ ЎҚИТИШДА УЗВИЙЛИКНИ ТАЪМИНЛАШ ҲАҚИДА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Маълумки, давлат таълим стандартлари, улар асосида яратилган фаннинг ўқув дастурлари таълим муассасининг иш фаолиятини аниқловчи асосий ҳужжатлардандир. Ўқув дастурларининг мақсади таълимнинг асосий масалаларини ечишда, хусусан таълим мазмунини аниқлашда ягона ёндашувни таъминлаш ҳамда таълим олувчиларнинг билим, кўникма ва малакаларига бўлган талабларни белгилаб беришдан иборат. Демак, турли таълим босқичларида ўқитиладиган битта фан, ёки бири иккинчисининг давоми бўладиган фанлар дастурлари орасида узвийликни таъминлаш бу фанни ўқитишда узвийликни таъминлашнинг зарурий шарти бўлиб топилади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Тургунбаев, Р., & Алламбергенов, И. (2011). АКАДЕМИК ЛИЦЕЙ ВА УНИВЕРСИТЕТЛАРДА МАТЕМАТИКАНИ ЎҚИТИШДА УЗВИЙЛИКНИ ТАЪМИНЛАШ ҲАҚИДА. ВЕСТНИК КАРАКАЛПАКСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ БЕРДАХА, 13(3-4), 40–42. извлечено от https://science.karsu.uz/index.php/science/article/view/165
Раздел
Статьи
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.