БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРНИНГ ТАДҚИҚОТЧИЛИК ЛАЁҚАТИНИ ТАРБИЯЛАШНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ПСИХОЛОГИК-ПЕДАГОГИК ИМКОНИЯТЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Бугунги кунда олий таълим тизимида илмий-тадқиқот фаолиятини ташкил этиш ва уни ривожлантиришга катта эътибор қаратиш долзарб масалалардан биридир. Бинобарин, олий таълимнинг асосий мақсади замон талабларига мос бўлган юқори илмий-ижодий салоҳиятга, юксак маънавиятга эга бўлган етук кадрларни тайёрлашдир.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Назарова, Б. (2017). БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРНИНГ ТАДҚИҚОТЧИЛИК ЛАЁҚАТИНИ ТАРБИЯЛАШНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ПСИХОЛОГИК-ПЕДАГОГИК ИМКОНИЯТЛАРИ. ВЕСТНИК КАРАКАЛПАКСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ БЕРДАХА, 34(3), 54–57. извлечено от https://science.karsu.uz/index.php/science/article/view/1068
Выпуск
Раздел
Статьи
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.